Nowości

Kosmetyki dla kobiet do ciała — to warto mieć! Jakie kosmetyki dla kobiet warto wybierać?

Ćwiczyć ciało, celem jego wyszczuplenia, wymodelowania i wzmocnienia, można na niezliczone sposoby. Zwykle jednak najbardziej pożądane są takie ćwiczenia, które zakładają pracę maksymalnej liczby mięśni, a nawet całego ciała, choćby dlatego, że ich wykonywanie oszczędza czas. Czy popularna deska do nich należy? Przekonaj się!

Plank — na czym to polega?

O ćwiczeniu deski na pewno każdy słyszał, jest to niezwykle popularna metoda spinania mięśni praktycznie całego ciała, chętnie wykonywana dla jej łatwości i skuteczności. Wiele osób jednak nie przywiązuje wielkiej wagi do tego, by wykonywać to ćwiczenie prawidłowo, przez co nie mogą zobaczyć pożądanych efektów lub nie są one pełne.

Warto dowiedzieć się, jak prawidłowo robić plank , gdyż metoda ta pozwoli na osiąganie świetnych rezultatów. Możliwe jest wyszczuplenie i wymodelowanie całego ciała nawet w ciągu miesiąca. Poza tym nieodpowiednie napinanie mięśni czy przybieranie złej pozycji kręgosłupa może skutkować kontuzjami, a tego z pewnością każdy chciałby uniknąć.

Tajemnica skuteczności deski

Może się wydawać, że ćwiczenie to jest bardzo proste, jeśli jednak wykona się je prawidłowo i wytrzyma w tej pozycji kilka sekund, można przekonać się, że wcale tak nie jest. Niezwykle silne spięcie mięśni całego ciała daje jednak liczne korzyści, tym bardziej że pobudzane są nawet mięśnie głębokie, zwłaszcza brzucha, jak i inne, które często podczas treningów bywają pomijane, np. ramion. Warto zatem włączyć to ćwiczenie do swych treningów, by zadbać o każdy obszar ciała, silnie podziałać na mięśnie, a przy tym — nieco odpocząć.

Jest to ćwiczenie statyczne, izometryczne, może być zatem dobrą przeciwwagą dla intensywnych metod, na przykład w ramach treningu interwałowego. Sama deska nie zdziała cudów, koniecznie trzeba traktować ją jako dodatek do pakietów ćwiczeń, a jeśli przy tym zadba się o odpowiednią dietę, efekty będą naprawdę imponujące.

Warto wykonywać planka

Jak widać, ćwiczenie to ma wiele zalet, a kolejną jest fakt, że nie wymaga żadnych sprzętów, wystarczy jedynie kawałek podłogi. Przekonaj się, że doskonale sprawdzi się, jeżeli zależy Ci na efektach, ale nie chcesz przepłacać.